niedziela, 24 sierpnia 2014

uwaga! uwaga!

Jezu przepraszam was kochani, że przez tyle miesięcy nic nie dodawałam, można powiedzieć, że się poddałam.. oh hiszpański mnie przerósł i po prostu straciłam chęci do tłumaczenia. Ale widząc, wasze komentarze i ogólnie to moje pierwsze ff które zaczęłam tłumaczyć, mówię sobie "No weź Kamila coś zrób, wymyślisz coś" I tak się stało FANFICTION Criminal powróci już niebawem. Będzie mi pomagać dziewczyna, która zna hiszpański spokojnie wszystko mam nadzieję nadrobimy. Mam nadzieję, że będziecie szczęśliwi. I przepraszam was bardzo, ale kiedy zaczynałam tłumaczyć to ff, to było tłumaczone na angielski niestety dziewczyna się poddała i usunęła, dlatego ja nawet tydzień jeden rozdział mogłam tłumaczyć. Sama jestem podekscytowana bo te fanfiction tak naprawdę wiele dla mnie znaczy, a co dopiero ta opowieść ! :*

4 komentarze:

  1. Oooo! Nawet nie wiesz jak ta wiadomość mnie ucieszyła ;)
    Często wchodziłam na tego bloga, by zobaczyć, czy czasem nie pojawił się nowy rozdział, ale niestety nic nie zastawałam ;<
    Czekam na ciąg dalszy tego ff xx
    Powodzenia w tłumaczeniu ;)
    @droowseex

    OdpowiedzUsuń
  2. super! nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sie ciesze, ze wreszcie jest od Ciebie jakas wiadomosc na tym ff, a tym bardziej, ze chcesz kontynuowac tlumaczenie. Nie moge sie doczekac, uwielbiam to ff, bylabym zawiedziona gdybys usunela to opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O moj Boziuu . Kocham to ff i kocham Ciebie ! Dziękuję.. : 3

    OdpowiedzUsuń