sobota, 10 maja 2014

Rozdział X

     Otworzyłam oczy jeszcze bardziej, bo wiedziałam, że może to spowodować wiele problemów. Umieściłam mój palec na ustach, przekazując, że ojczym może nas usłyszeć. Wzięłam telefon i wykręciłam numer do Harry'ego. 
– Co Ty tutaj robisz? – zapytałam patrząc przez okno, mimo odległości mogłam zobaczyć jego piękny uśmiech. – Mój ojczym może nas usłyszeć, śpi w pokoju obok.
– Przepraszam – powiedział swoim ochrypłym głosem – Mówiłem ci, że do Ciebie przyjdę.
– Harry, nie możesz. Mam szlaban – pokręciłam głową, na co on się uśmiechnął.
– Oh, daj spokój Cherri. Nigdy się nie wymykałaś?
– Nie i nie zamierzam. Co zrobię jeśli zostanę złapana?
– Nie złapią cię, wymkniemy się cicho.
– Ale..
– Spacer – przerwał mi – obiecuje że wrócimy szybko.
     Myślałam parę minut, mama wraca o północy, Eric śpi ma bardzo ciężki sen więc pewnie obudzi się dopiero gdy przyjdzie mama. Tak doszłam do sposobu nie okłamania rodziców, łatwo poszło.
– Dobra, poczekaj na mnie chwile – powiedziałam, zamykając okno.
– Ok.
     Szybko się przebrałam, nałożyłam tusz do rzęs i błyszczyk na usta, wzięłam torebkę. Otworzyłam drzwi i nasłuchiwałam wszelkich rodzajów hałasu.

~ Oczami Harry'ego ~

     Cherri wyszła z domu ukradkiem, a kiedy szła do mnie uśmiechnąłem się, a ona odwzajemniła to swoim nieśmiałym uśmiechem, który tak uwielbiałem. Wyglądała pięknie, z resztą jak zawsze. Jej długie brązowe włosy ozdobione naturalnymi złotymi pasemkami opadały z jej ramion do pasa.
     Kiedy była już przy mnie, uniosła twarz by mnie pocałować w usta, uśmiechnąłem się.
– A to? – spytała patrząc na mnie swoimi pięknymi niebieskimi oczami.
– To jest motor – powiedziałem śmiejąc się.
– Tyle to wiem – zmarszczyła nos w specyficzny sposób – Co z twoim autem?
– W sumie nic – powiedziałem podając jej kask.
– Harry, chciałam coś z Tobą omówić – jej mała dłoń spoczęła na moim ramieniu.
– Tak? Co się dzieje? – patrzyłem jak z uwagą przygląda się motocyklowi.
– J–ja.. – zbliżyła się trochę do mnie – Myślę że to wszystko dzieje się za szybko – Cherri odgarnęła kosmyk włosów za ucho – I chce żeby, aby to działo się wolniej, dobrze?
     Uśmiechnąłem się, gdy spuściła głowę w dół zmieszana.
– Oh, jasne. Mogę się kochać powoli jeśli chcesz, nigdy tak nie robiłem, ale mogę spróbować – uśmiechnąłem się bezczelnie gdy na policzkach Cherri pojawił się rumieniec, uwielbiałem gdy się rumieniła.
– Nie to miałam na myśli – chichocząc szturchnęła mnie w ramie.
– Rozumiem. Dla mnie nie ma żadnego problemu, nigdy nie zmusił bym cię do robienia czegoś czego nie chcesz– położyłem swoja dłoń na jej policzku – Wiesz o tym, prawda?
– Wiem, Harry – jej mały uśmiech pocieszył mnie, ufała mi.
     Cherri wdrapała się na motocykl, kiedy zacząłem odpalać poczułem ramiona owijające się wokół mojego tułowia, bała się.
– Cherri, udusisz mnie – powiedziałem i poczułem rozluźniający się uścisk.
– Przepraszam – szepnęła mi do ucha, opierając swój podbródek na moim ramieniu.

~ Oczami Cherri ~

     Harry zabrał mnie do pięknego miejsca, poza miastem, to był rodzaj parkingu na szczycie klifu, gdzie gwiazdy świeciły i mogłam absolutnie zobaczyć całe miasto stamtąd. Harry zaparkował motocykl w pobliżu drzewa, oparł się na nim i pociągnął mnie bliżej kładąc dłoń na mojej talii.
– Jesteś piękna – wyszeptał do mojego ucha, zarumieniłam się. Jego loki łaskotały mnie w policzek, Całował mnie przechodząc z jednego z moich ramion na szyję. Pocałował mnie w policzek i w czoło, trwaliśmy kilka minut w milczeniu, po prostu ciesząc się swoim towarzystwem.
      Harry popatrzył przed siebie na dwóch chłopaków, bruneta i blondyna. Zrobił ruch głową na przywitanie ich.
– Zaraz wrócę – skinęłam głową podczas, gdy Harry podszedł nich.
    Obserwowałam jak rozmawiali, Harry wyciągnął coś z  kieszeni spodni, pewnie portfel i wyciągnął coś co wyglądało jak duża suma pieniędzy podając do chłopakom.
    Rozmawiali jeszcze kilka minut, chciałbym umieć czytać z ruchu warg, chciałem wiedzieć o czym rozmawiają, Harry był czasami strasznie tajemniczy. Chłopak poklepał bruneta po ramieniu i teraz trzech chłopaków szło w moją stronę.
– Cherri poznaj Zayn'a i Niall'a, moich przyjaciół – powiedział wskazując na chłopaków – Zayn, Niall to Cherri.
– Cześć – powiedziałam, obaj byli przystojni. Jednak dla mnie Harry był najprzystojniejszy.
– Harry, ona jest jeszcze piękniejsza niż mówiłeś – powiedział brunet kładąc mi rękę na policzku,      Harry przysunął się do mnie i zabrał jego rękę.
– Nie dotykaj – ostrzegł go Harry – mówię poważnie Zayn.
     Ja nic nie powiedziałam, Harry był zdenerwowany.
– Zobacz co przywieźliśmy – powiedział uśmiechnięty blondyn i podszedł do samochodu zaparkowanego przed nami, który najwyraźniej był jego. Otworzył bagażnik i wyciągnął kilka butelek piwa. Harry uśmiechnął się.
     Zayn i Harry zbliżyli się po piwo a ja zostałam na swoim miejscu.
– Ale na serio Harry, Cherri jest piękna, co ja kurwa na to poradzę? – powiedział klepiąc go po plecach.
     Harry spojrzał na niego poważnie i odepchnął jego dłoń.
– Zamknij się Malik!  krzyknął – Nie pieprz tyle. Nigdy nie odnoś się do niej w ten sposób, rozumiesz? – furia Harry'ego przestraszyła bruneta.
     Nie wiedziałam co powiedzieć, ale zaczęłam się martwić, nawet się bałam. Harry gwałtownie pociągnął za koszulkę Zayn'a.
– Hej Styles, od kiedy zachowujesz się tak dla zwykłej dziewczyny? – powiedział Niall oddzielając go od Zayn'a, był pewny że chciał go uderzyć.
– Ona nie jest zwykłą dziewczyną, Niall. Cherri jest wyjątkowa – powiedział – Nie chcę, żebyście tratowali ją jak sukę – powiedział im poważnie.
– Przepraszam Harry, nie wiedziałem że Cherri jest dla Ciebie taka ważna – powiedział Zayn. Harry skinął głową.
–Nie chce żebyście wspominali o tym co robimy, ona nic o tym nie wie.
     Chłopaki skinęli głowami, Harry popatrzył na mnie i splótł swoje palce z moimi.
     Z każdym krokiem to wszystko stawało się bardziej dziwne, chciałam wiedzieć czym była praca Harry'ego i jeśli on nie miał zamiaru mi o tym powiedzieć, to musiałam dowiedzieć się sama.

                        ____________________________________________________
Cześć! I jak wrażenia po rozdziale? Strasznie wciągnęło mnie to opowiadanie fkjjf *.* Harry jest taki kochany dla Cherri, jednak obawiam się co zrobi kiedy dowie się czym zajmuje się Harry. Czekajcie na kolejny rozdział :* Przy okazji chciałam was zaprosić na mojego osobistego bloga "o mnie" > KLIK 

Jeśli chcesz być informowana/y o rozdziałach
wpisz sie do Księgi Gości >>> KLIK!  

31 komentarzy:

  1. AWW *_* Czkam z niecierpliwością na kolejny rozdział :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. rozdział jak zawsze super przetłumaczony , <3 @WeronikaKrzyano

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy kolejnym rozdziale dowiemy sie czym zajmuje sie Harry?

    OdpowiedzUsuń
  4. on jest taki kochany . no cód miód chłopak <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jej ! to było niezłe ! *,* next! next! next! <3
    @sluumberr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym Ci prosić, byś informowała mnie o kolejnych rozdziałach na tym koncie @droowseex ;) bo tamto (@sluumberr) zostało zhakowane ;'( byłabym wdzięczna xx

      @droowseex

      Usuń
  6. UHUHUHU!
    ROBI SIĘ CORAZ OSTRZEJ!
    CZEKAM NA NASTĘPNY!
    @Hazz_You_And_I
    http://badsidefanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :)))))) cudo

    OdpowiedzUsuń
  10. końcówka :) no ciekawe zawód Harrego hmm

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ekstra, cały czas uśmiechałam się do ekranu ;) /Suzy

    OdpowiedzUsuń
  12. Uhh, świetne tłumaczenie :3


    Wpadniesz ? ;) http://forbidden-tlumaczenie-harry-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Znowu to samo ile tym razem będziemy czekać?

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę dodaj kolejny rozdział jest już 2 czerwca

    OdpowiedzUsuń
  15. No ej znowu to same i znowu będziemy tyle czekać ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam za spam:)

    Zapraszam do mnie

    FF o Harry'm Styles'ie

    Ona- straciła osobę będącą dla niej wszystkim.
    Jak sobie poradzi?
    A może właśnie, nie poradzi sobie z tym?

    On-chłopak będący zawsze tam gdzie ona.
    Przypadek?
    Przeznaczenie?
    A może to właśnie on ją zostawił?

    Dowiesz się gdy zaczniesz czytać "Alone"

    #AloneHS

    are-you-scared-ff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Najgorsza rzecz w historii, czekac na rozdzial ponad 2 miesiace

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś nominowana do Liebster Awards --> http://possessive-harry-styles.blogspot.com/
    Gratuluję <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja sie tylko zastanawiam jak dlugo bedziemy jeszcze czekac na nastepny rozdzial. Rozumiem, ze sa czasem wazniejsze sprawy niz ta, ale nie powinnas czegos takiego robic. Skoro nie masz czasu to po prostu nas o tym poinformuj, a nie, ze my wchodzimy na blog zeby zobaczyc czy juz jest nowy rozdzial a tu nic, dalej to samo. :( :)

    OdpowiedzUsuń
  20. to nie chodzi o wazne sprawy tylko o barierę językową, jest to ff po hiszpańsku, uczę się tego języka sama, do tego pierwsze 6 rozdziałów były tłumaczone po angielsku i wtedy było mi łatwiej ale niestety dziewczyn zrezygnowała i został mi hiszpański, dlatego to nie jest takie hop siup wszystko, ciężko mi, ale będę się starać dodać rozdział w tym tyg, wybaczcie.. :(:*

    OdpowiedzUsuń