piątek, 31 stycznia 2014

Wstęp/Prolog

Witam! 
Blog poświęcony jest tłumaczeniu Fanfiction'a o Harry'm Styles'ie oraz Lilly Colins.
Criminal. Brzmi nieźle i tajemniczo w sumie na dobrą sprawę nie do końca wiadomo co się kryje pod tym jednym słowem. Jak się dowiedziałam o "Criminal"? Otóż napisała do mnie jedna z dziewczyn i poprosiła mnie, abym zaczęła tłumaczyć. Po zobaczeniu trailer'a wbiło mnie w łóżko i skręciło w żołądku. Od razu napisałam do kuzynki i obsypałam ją tą wspaniałą wiadomością. Więc obie będziemy wam towarzyszyć przez te kilka miesięcy, a może i dłużej kto wie.. :)

Trailer I
Trailer II

Prolog:

Zatrzymałam się gwałtownie, moje oczy nie patrzyły na scenę tylko naprzeciw niej.  
Zauważył moją obecność i odwrócił powoli swoje ciało, nic nie mówiąc spojrzał na mnie swoimi szmaragdowo zielonymi oczami. Cofnąłem się kilka kroków.
- Co Ty zrobiłeś? - Zapytałam kompletnie przerażona. 
- Cherry, Ja.. - Przeniósł się w moją stronę, cofnęłam się uderzając o zimną ścianę. 
- Przerażasz mnie. - Mój głos zanikał. - Nie zbliżaj się, nie dotykaj mnie. 
- Nie, Cherry...kochanie. - Przeniósł się bliżej, by móc się do mnie dostać. 
- Trzymaj się z dala ode mnie! Jeśli się zbliżysz przysięgam, zadzwonię po policję.
Byłam przerażona, zatrzymał się spokojnie i upadła na kolana na ziemię. 
- Nie chciałem, tego robić. - Uniósł twarz, z jego czerwonych oczu puściło się kilka łez. - Nie mam wyboru.
Zabrakło mi miejsca, musiałam trzymać się z daleka, musiałam trzymać się z daleka od Harry'ego Styles'a na zawsze. 



Zapowiada się ciekawie, prawda? 
Ciekawe co wydarzy się dalej :)

Jeśli chcesz być informowana/y o rozdziałach
wpisz sie do Księgi Gości >>> KLIK! 

19 komentarzy:

  1. Ciekawy! Czekam na 1 rozdział :):) /oli

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy możemy się spodziewać 1 rozdziału?? Prolog bardzo wpadł w moje gusta ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. OMFG!!!!
    Te Trailery są mega przejebiste!
    Pierwsze tak profesjonalne,które oglądałam ;D
    FF zapowiada się wspaniale ;3
    Kocham Harry'ego w roli Bad Boy'a *0*
    Boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Czekam na pierwszy rozdział. ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :')
    Czekam na 1 rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mhm, zapowiada się super, już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj!
    Zapraszam na swojego bloga ----->http://littleangel10001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejkuuuu !!! To jest MEGA genialne !!!! z niecierpliwością czekam na nn :)
    Zapraszam również do mnie http://midnight-memories-harry-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny !!! dawaj dalej!!! <3
    i zapraszam do mnie http://opowi1d.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uhhuhu będę czytać na pewno! dzięki za zaproszenie ;* ^^/Agatha xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę czytać na 100 % ^.^
    Kiedy next ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ♥ a jak nazywa się ten film z youtube? proszeee napisz mi odpowiedź a asku ♥ http://ask.fm/nieznajomaaaxDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się zdecydowanie ciekawie. Uwielbiam Lily Collins, mimo że jest w wielu fickach, ale w żadnym wypadku mi się nie nudzi. Tytuł opowiadania est naprawdę intrygujący, dlatego tym bardziej jestem ciekawa fabuły. Z pewnością będę tu zaglądać, życzę powodzenia przy tłumaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału, prolog szczerze mnie zaintrygował i z niecierpliwości czekam na więcej <3
    Zapraszam też na mojego bloga, który dopiero co się rozkręca http://temptation-harrystyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Yeah Lily collins. czytam zapraszam do mnie http://two-other-angel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurcze O_____o


    ~Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. jeju trailer wbił w siedzenie! serio zajebisty

    OdpowiedzUsuń